Meditační témata na březen - duben 2024

10.03.2024 09:24

Pro období od 10.03.2024 10:00 do 08.04.2024 20:19

Projevuji ve svých přátelských vztazích či spolcích empatii, vstřícnost a citlivost? Vnímám, že každý jedinec má své vlastní životní poslání a úkoly, které mohou být zcela rozdílné než ty mé a snažím se být k druhým lidem tolerantní, mít pochopení k jejich jinakosti? Snažím se obohatit také i touto jejich „jinakostí a jedinečností“?

Snažím se však vždy na ně pohlížet z hloubky svého duch. Srdce (Lásky a Moudrosti) a snažím se v nich také vidět vždy To Dobré, co mají v sobě?

Snažím se však také současně být vnímavý(á) ke svým vlastním potřebám a jedinečnosti (neztrácet sám(sama) sebe a sdílet s druhými své vlastní vnitřní obsahy a myšlenky tak, jak mne vede má vlastní Intuice?

Snažím se vybírat si především takové přátele, kteří se mnou souzní na hlubších rovinách mé bytosti  a mého Bytí (nejen na povrchní rovině vnější)?

Snažím se radovat se z kontaktů s lidmi a vážím si všech bytostí, které mi nějakým způsobem přijdou do cesty, protože mi mohou pomoci odhalit i některé mé skryté stránky, které jsem dříve neviděl(a)?

Uvědomuji si nutnost být i ve společnostech lidí sám sebou, takový(á), jaký(á) jsem ve svém vnitřním duchovním Vědomí?  A ne se jen přizpůsobovat jejich (často jen povrchním) tématům apod., ale zachovat si vnitřní vhled (snažit se pohlížet za scénu) a nadhled…

Uvědomuji si, že i já jsem byl(a) přiveden k některým lidem proto, abych je o něčem „poučil“(a)?

Vnímám, že vše (i styky s ostatními) má nějaký hluboký duchovní význam? Přemýšlím nad tím, jaký? 

Sestavila H.M.K.