Meditační téma únor - březen 2024

09.02.2024 23:05

Pro období od 9.2.2024 23:57 do 10.03.2024 10:00

Uvědomuji si, že ten nejzákladnější vztah, který mám vytvořit, je vztah s vlastním jedinečným Duchem, základnou a duchovní Podstatou, která se nachází v mém nitru?   

Uvědomuji si, že jedině takto se mohu lépe spojit s BOHEM – v Jeho Aspektu, Paprsku, který mám zde projevit?

Uvědomuji si, že opravdová rodina, domov a mí praví Rodiče nejsou pouze ti v tomto hmotném světě, ale mám také vlastní duchovní Rodinu ve světě duchovním?

Uvědomuji si vnitřní povahu opravdových vztahů a sice to, že jsme všichni vlastně bratři a sestry a máme JEDNOHO RODIČE – BOHA?

Uvědomuji si, že opravdové (živé) přátelství může být založeno jen na společném Jmenovateli a tím je BŮH, a vnímám, že jedině takto vzniká opravdová duchovní spřízněnost?

 Dokážu se vnitřně osvobodit od všech nezdravých vazeb, lidí či bytostí, které mi nedopřávají či mi brání v mém svobodném duchovním projevu?  

Sestavila H.M.K.