Meditační téma říjen - listopad 2023

10.10.2023 21:17

Pro období od 14.10.2023 19:54 do 13.11.2023 10:27 

Chápu správně své vztahy a jejich význam v mém životě? Snažím se lépe porozumět jak svým bližním, tak svému partnerovi či partnerce? Jednám s nimi tím správným způsobem?

Chápu lekce, které se skrze ně učím a uvědomuji si, že situace, které s nimi zažívám, mne mají posunout více k vlastní duchovní Podstatě a k hlubšímu poznání vlastního Já?  

Uvědomuji si, že i skrze partnera či lidi okolo (vztahy) mám  možnost se lépe poznat a uvědomit, kdo jsem (a vnímat tak více svoji přirozenost) a kdo už nejsem (pokud hraji jen nějakou roli či se jen přizpůsobuji)?

Uvědomuji si, že také skrze harmonizaci,  tříbení a čištění svých vztahů mám možnost řádně pochopit,  vyčistit (a poléčit) i vlastní bytost? 

Uvědomuji si, že pokud v sobě aktivuji základní vztah – se svým duchovním Zdrojem,  a uvědomím si své Jáství, budou se podle toho následně odvíjet i další mé vztahy?

 Uvědomuji si, že pak mohu také své vztahy (a lidi)  léčit,  a to Láskou?

 

Sestavila H.M.K.