Meditační téma prosinec 2021

05.12.2021 10:23

Pro období od 4.12.2021 08:42 do 2.01.2021 19:33 

Uvědomuji si nyní své vlastní úkoly projevení pozitivního přispění do  mé „Knihy Života“? Snažím se do Ní psát (Žít) jen takové skutky, abych se za ně nemusel(a) stydět?

 

Uvědomuji si sílu aktivního žití ve vědomé  přítomnosti?  Soustřeďuji se na to, abych to nejlepší udělal(a) právě nyní?

 

Jdu opravdu svou vlastní (duchovní) Cestou? Následuji niterné Volání svého Ducha a nechávám se Jím Vést anebo se nechávám často strhávat vnějšími záležitostmi a informacemi, či energiemi, které mne odvádějí od tohoto významného úkolu a Cesty?

 

Nezabývám se příliš záležitostmi a aktivitami, které nemají z duchovního hlediska žádný (či jen minimální) význam? Uvědomuji si tak, že mám pak daleko více času, abych konal(a) a žil(a) díky nadání mé vlastní Individuality?

 

Uvědomuji si, že to nejdůležitější, co se počítá, není to, jakou jsem dosáhl(a) pracovní pozici či kolik jsem vydělal(a) peněz či jakou „hmotu“ jsem kolem sebe shromáždil(a), apod.,  ale to, jaký jsem  rozvinul(a) vlastní duchovní vývoj? 

 

sestavila H.M.K.