Meditační téma listopad - prosinec 2023

14.11.2023 08:52

Pro období od 13.11.2023 10:27 do 13.12.2023 00:31 

Osvobozuji se od zastaralých nánosů, pout a lpění, negativních myšlenek, dedukcí, starých a nepotřebných vazeb, některých věcí či „potřeb“?

Uvědomuji si, že je třeba opustit staré způsoby myšlení a otevřít se novým myšlenkám, které mohu aktivovat tím, že budu pracovat na transformaci vlastní bytosti pomocí meditace – cesty do nitra a spojením se s vnitřním Zdrojem – mou Základnou - aspektem Ducha ve mně?

Uvědomuji si, že význam slova „Svoboda“ je především záležitost mého vnitřního uvědomění a postoje?

Uvědomuji si také, že tím, co se ve mně odehrává, co prožívám, prociťuji a promýšlím, také ovlivňuji ostatní okolo mne (ať už vědomě či nevědomě),  a tím si také vytvářím okruh bytostí, kteří budou chtít být v mé přítomnosti?  

Uvědomuji si, že skrze vlastní transformaci mám větší možnost rozvíjet a používat vnitřní Sílu, která tak může měnit „realitu“ mého života? Uvědomuji si, že mám nyní možnosti změnit svůj život? 

Uvědomuji si nutnost aspektu změny,  a tedy to, že nejdůležitější je žít a projevovat to, co mám v hloubce svého nitra:  jádro – aspekt Ducha, tak, abych  se projevil(a) zase nějakým novým a lepším způsobem? 

Sestavila H.M.K.