Meditační téma červenec - srpen 2023

17.07.2023 08:27

Pro období od 17.7.2023 20:32 do 16.8.2023 11:37

Uvědomuji si, že ten nejdůležitější vztah je vztah s vlastním duchovním Já, kdy si mám uvědomit vnitřní spojení s Já, pravou duch. základnu a pravou přirozenost mého individuálního a jedinečného nadání, které jsem dostal(a) od BOHA?

 

Uvědomuji si, že opravdové vazby, jak partnerské, tak rodinné se posuzují podle toho, jak je kdo spřízněn se základním životním zdrojem – BOHEM a nakolik si uvědomuje toto nejzákladnější spojení?

 

Pracuji na větším osobním spojení s BOHEM?

 

Projevuji ve vztazích opravdu sebe sama ve své přirozenosti a pozitivním Duchu? Anebo se snažím přizpůsobovat ostatním natolik, že ztrácím vědomí sebe sama (pocit Já Jsem)?

 

Uvědomuji si, že vnitřní duchovní partnerství je to nejcennější, co mám ve svém životě? A uvědomuji si, že toto duchovní spojení je jediné věčné, trvalé a stálé?

 Sestavila H.M.K.