Meditační téma na říjen 2017

18.09.2017 11:21

Pro období od 20.9.2017  7:30 do 19.10.2017 21:10

Snažím se ve svém nitru neustále přemýšlet a v souladu se svým vnitřním Já rozlišovat (vybírat tak zrna od plev) a tříbit informace, se kterými se setkávám ve svém životě? Snažím se tak vyčistit si svůj vnitřní myšlenkový prostor od nežádoucího balastu?

Vybírám si jen to, co je pro mne opravdu podstatné (nejen v oblasti různých duch. nauk, knih či setkání s lidmi a v komunikaci s nimi)? Anebo se nechávám (pasivně) vláčet všemi (často pseudoduchovními) směry či řeším a zabývám se nějakými nepodstatnými tématy a přijímám tak od nich bez rozmyslu všechny informace, které mi nabízejí?

Uvědomuji si, že bych se měl/a soustředit (a meditovat o tom) hlavně na to, co je podstatné a zajímavé pro mne a pro můj vlastní individuální duchovní rozvoj tak, abych naplnil/a co nejpozitivněji svůj jedinečný úkol na této Zemi?

Uvědomuji si, že mám v sobě Božský Paprsek, který mi byl z NEJVYŠŠÍHO ZDROJE dán k tomu, abych tento Paprsek v sobě oživil/a a dal/a Mu správný směr?

Uvědomuji si, že k tomu, abych dokázal/a rozlišit a poznat pravdu v různých sděleních, přednáškách či knihách. atd., mi slouží kromě Intuice a naslouchání vnitřního Hlasu, který bych si měl/a čím dál tím více v sobě aktivovat (s POMOCÍ BOŽÍ), také logika, "zdravý selský rozum" ?

Jsem v souladu se svým vnitřním Životem? Snažím se uvědomovat si Život (Jiskru Ducha) v mé duši a také Ho dát najevo?

(V souvislosti s tímto mě napadla jedna dávná stará pravda z Talmudu: K tomu, aby zlo zvítězilo, stačí, aby dobrý člověk neudělal vůbec nic.)

H.K.