Meditační téma na duben - květen 2018

15.04.2018 15:55
Pro období od 16.4.2018  03:57  do 15.5.2018  13:46
 

Uvědomuji si, že největší hodnota, kterou mám, je mé vlastní niterné vyšší Já (jakožto nadělený jedinečný Paprsek od Boha)? Uvědomuji si, že právě skrze toto oživené vyšší Já mohu konat skutky Dobra a tak být BOŽÍM Nástrojem na této Zemi?

Pracuji na tom, abych viditelně projevoval vnitřní kvalitu svého přirozeného a opravdového Já - duchovní Individualitu nějakým konkrétním způsobem (skutkem)? Uvědomuji si, jak je důležité v této době být BOHU nápomocen při rozšiřování Lásky, Moudrosti a Vůle?

Uvědomuji si, že v konečném důsledku je mým NEJVYŠŠÍM "ZAMĚSTNAVATELEM" samotný STVOŘITEL a tedy spolupráce s NÍM by měla být pro mne na 1. místě? Pracuji tak na "hledání Království Božího v sobě samém (a důvěřuji, že vše ostatní mi bude přidáno")?

Uvědomuji si tak, že práce na sobě samém (abych neustále oživoval(a) vlastní Boží Jiskru) by měla být tou nejhlavnější činností v mého životě?

 
sestavila HMK