Meditační téma na červen 2019

09.06.2019 21:26

Pro období od 3.6.2019 12:01 do 2.7.2019 21:15

Pracuji na zlepšení své vnitřní komunikace (mysl-duše - Duch) a následně i vnější komunikace  s ostatními lidmi?

 

Snažím se sdílet ve své komunikaci s ostatními pouze ty myšlenky, které vycházejí z hloubi mého nitra – pravého Já?

 

Uvědomuji si nutnost zodpovědně komunikovat (dobře zvážit opravdu každé slovo, které navenek projevím)?  

 

Uvědomuji si, že i když ostatní lidé mají své vlastní  myšlení a chápání, které nemusí být v souladu s mým, mohu si právě skrze tyto myšlenkové rozdíly ještě více uvědomit,  kdo  jsem já a jakou cestou jdu a tak se ještě více upevnit sám(a) v sobě, ve svém Já a nebát se vyjádřit také své niterné názory, i když nemusí být druhými přijatý?     

 

Snažím se při debatách s lidmi vnímat především vlastní vnitřní Hlas a také jen z této Pozice (Ducha) naslouchat lidem?

 

Jsem věrný(á) Aspektu Božského Hlasu ve mně, anebo jen hltám a nechávám se ovlivnit vším, co přichází zvenčí ke mně (od lidí, či z tisku, veřejnosti, TV apod.)?

 

SESTAVILA H.M.K.