Meditační téma květen - červen 2016

05.05.2016 07:18

Pro období 6.5.2016 - 4.6.2016

Uvědomuji si, že nejlépe posloužím (společnosti a ostatním lidem) hlavně tím, že se budu zabývat takovou prací, která vyjadřuje projevenou Lásku mého Srdce?

 

Uvědomuji si, že mé fyzické zdraví souvisí také s tím, zda konám dle vedení svého Srdce - Ducha, zda jsem s Ním spojen a vědomě projevuji (vyzařuji a tím zviditelňuji) ve svém životě Lásku?

 

Uvědomuji si, že v každém zaměstnání, ať už je jakékoliv, se mám snažit především projevovat své Srdce - Lásku - nějakým konkrétním způsobem? Uvědomuji si, že se mám snažit pracovat s Láskou?

 

Uvědomuji si, že pokud budu pracovat (práce = zviditelněná Láska) tímto pozitivním způsobem, bude také současně postaráno i o mé další potřeby (hmotné aj.)?

 

Uvědomuji si, že pokud zapracuji na aktivaci svého duch. Srdce a viditelně Je projevím skrze skutky Lásky (či vyzařováním Ducha), současně zjistím, že jsem obdařen také Moudrostí?

 

Uvědomuji si, že Síla mého Ducha-Srdce a také má celková životní Energie se zvětšuje také tím, nakolik jsem aktivní konkrétními pozitivními činy?

(HMK)

 

Uvědomuji si své vnitřní ticho?

(JAB)