Meditační téma červenec - srpen 2016

04.07.2016 11:28
Pro období 4.7.2016 - 2.8.2016
 
- Uvědomuji si, že je pro mne nyní důležité vnímat, prožívat a zviditelnit pozitivní Energii, která se nachází hluboko v mém nitru, vlastní tvořivý energetický potenciál - Lásku?
- Uvědomuji si, že bych se měl(a) nyní více snažit projevit pozitivním způsobem navenek energii citu, dobra, laskavosti, jemnosti, pochopení, vstřícnosti, empatie?
- Vnímám, že je pro mne podstatné si nyní více uvědomovat niterný zdroj Energie - jedinou opravdovou rodičovskou duchovní základnu - BOHA a vnímat HO jako pravého OTCE - MATKU?
- Cítím a uznávám, že ON je můj opravdový RODIČ? A já - snažím se být jeho opravdovým Dítětem? - Snažím se naslouchat JEHO HLASU uvnitř mého nitra a zviditelňovat JEHO VŮLI svým Životem?
- Snažím se být s NÍM sjednocen a stavím své veškeré vnější konání na své DOMÁCÍ ZÁKLADNĚ - duch. Srdci?
- Vnímám, že je nyní obzvláště zapotřebí více otevřít své nitro - Srdce a dávat najevo pozitivní emoce, které často ve svém nitru ukrývám ?
- Uvědomuji si, že se mám dívat na svět okolo pouze z hloubky svého nitra?
- Uvědomuji si, jak je v této době obzvláště důležité pohlížet za scénu (dovnitř) a nikoliv jen na scénu (ven)?
- Uvědomuji si, že přestože je svět, jaký je, mám hledat stabilitu, oporu, sílu a vedení v hloubce svého nitra (a ne v diktátech zvnějšku)?
- Uvědomuji si, že i všichni ostatní mají pod vnější skořápkou ve svém nitru tento nádherný Zdroj - duchovní Podstatu (Božskou Jiskru)?
(sestavila HMK)