Meditační téma červen - červenec 2021

09.06.2021 22:33

Pro období od 10.06.2021 12:53 do 10.07.2021 03:15

Pracuji na očistě a zdokonalení svého myšlení a komunikace?

Zabývám se ve své mysli  jen tím, co je opravdu důležité a pro můj život podstatné, anebo zahlcuji svoji hlavu informacemi, plynoucími z povrchního myšlení druhých či z přeniformovanosti v tomto světě a nechávám tak svoji mysl vláčet se ve víru či tlaku okolí a světa?

Uvědomuji si, že myšlení = tvoření? Uvědomuji si sílu myšlenky a to, že žiji ve své mysli? Uvědomuji si, že pro mne bude mít realitu to, na co budu soustředit svoji mysl?

Uvědomuji si, že jsem tvořitelem vlastních myšlenek a mám svobodnou volbu s nimi pracovat?

Uvědomuji si, že pokud se ve svém nitru soustředím na vlastní duchovní zdroj – pravé duchovní Já,  a spojuji se s ním ve své mysli, současně začínám vše správně chápat, správně všemu rozumět a také správně vše posuzovat, s čímž souvisí také správné vnímání všeho a komunikace.

Uvědomuji si, že toto by měla být moje současná nejdůležitější práce?

 

                                                                                        sestavila H.M.K: