Poznámky Hanky k meditacím březen-duben 2023

20.03.2023 10:26

Tématické body tohoto novoluní se týkají znamení Berana, v úseku Beran – Beran  (00:49 st. Berana  pod-stupeň zn. Berana v ČR dle postavení domů  na konci 6. domu:

 

Beran – aktivní pravé vnitřní duchovní Já Jsem, vlastní jedinečnost, pocit sebe sama, sebeprosazení, aspekt vůle, činnosti vycházející z jádra vlastní bytosti, potřeba něco aktivovat a dělat něco nového…,  projevování se v životě aktivním způsobem, výrazné sebeprosazení, pocit Já Jsem, pozor na zaměňování s pocity ega, je třeba to rozlišovat, práce na uvědomění si vnitřní duchovní složky – individuálního duchovního nadělení, jednání dle vlastních potřeb či dle Vedení Já Jsem.

 

6. dům – rozlišování, co je správné a co není, je třeba vybrat zrno od plev, očista,  práce na vylepšení vlastního zdraví, praktická, konkrétní služba pro společnost…

 

 

Doplnění:

Sabiánský symbol tohoto novu: 00:49 ( 1 st.) Beran:

(Je třeba nějakým způsobem pochopit a vyjádřit tento symbol ve svém životě jistým pročištěním a uvědoměním si a aktivovat ho vlastním a jedinečným způsobem):

  Žena se právě vynořila z moře, tuleň ji objímá. Klíčová poznámka: Vynoření nových forem a potencialit vědomí. Klíčové slovo: Impuls být.

Výklad: Obdobný obraz je klíček obilí, který vyrazil ke Slunci a na němž ještě ulpěly zbytky prsti. Žena musí setřást tuleně, rostlina pozůstatky hlíny - vše, co je  stahuje zpět. Tuleň je tu obrazem savce, který se vrátil do moře - tedy krokem zpět. Teď je důležité být novým člověkem pro nový cyklus zkušenosti, překonat svou nejistou a slabost, dívat se dopředu a neohlížet se zpět. 

 

Pozn. HMK: Tento symbol vybízí k soustředění se na vlastní duchovní Základnu – Vědomí Já Jsem, tedy ke spojení s vlastním duchovní Jiskrou, částečkou Boha v nás.  Je třeba odhodit vše staré, transformovat ego a rozpustit ho. Teprve tehdy se bytost vyčistí od starých nánosů a může se projevit vlastní pozitivní duchovní Já Jsem. Je třeba na tom intenzivně pracovat. 

 

Pozn. Tyto meditace jsou vypracovány dle aktuálního horoskopu novoluní, kdy konjunkce Slunce (Ducha, tvořivé zákl. energie) a Luny (nitra, cítění) v aktuálním znamení astrologicky (a symbolicky) představují největší možné spojení nitra (Luny) s Duchem (Sluncem) a tedy přináší poselství, na co je třeba se v tomto období zaměřit, aby došlo k většímu niternému propojení s vlastním vnitřním já - energetickým zdrojem člověka a tak k harmonii psyché (osobnosti) a Ducha. Tak také i tímto způsobem může člověk lépe naplnit svůj duchovní plán na této zemi a pomocí této meditace rozvinout nové uvědomění, které vede k očistě a novému pochopení.

H.K