Ohlédnutí za 2013 a přání 2014

02.01.2014 09:54

Vítáme vás v roce 2014 a připojujeme za všechny jedno ohlédnutí a přání, které nám poslala Martinka a které vše vystihuje :

S vděkem a radostí se ohlížím za uplynulým rokem. Děkuji za všechny úžasné zkušenosti, které jsem tento rok zažila. Děkuji za každý den, kdy jsem byla zdravá a spokojená. Za každý den, kdy jsem měla co jíst a pít. Děkuji za dny a noci, které jsem strávila s příbuznými a přáteli, děkuji za jejich přítomnost a ochotu sdílet se mnou čas. 

Děkuji za všechny zkoušky a těžkosti, díky kterým jsem rostla a zrála a díky nimž jsem prokázala svou velikost a sílu. Děkuji za lásku a něhu, kterou mě tak hojně zahrnovali jiní lidé. 

 Děkuji za to, že se umím smát, za bdělost svých myšlenek a za lásku, kterou jsem mohla věnovat druhým. 

Vnímám hojnost a bohatství těchto myšlenek a plná vděčnosti a díků zaměřuji svou pozornost na nastávající rok. 

 Vím, že všechno se děje pro mé dobro, že o mě bude postaráno a že mé pozitivní myšlenky učiní můj svět ještě krásnějším a bohatším. Již teď cítím štěstí, které mnou prostupuje. 

 Moje štěstí začíná právě teď. V tomto okamžiku si dále vytvářím svůj úžasný svět. Měním ho, obohacuji ho a dávám energii všem milovaným věcem, které mě obklopují. 

 Jsem naplněna krásou a vnitřním bohatstvím a vím, že se všechno projevuje ve vnějším světě. 

 Je o mě postaráno, protože se sama o sebe starám. Druzí jsou mi blízko, protože já jsem jim blízko. Nadcházející rok je dalším krokem na mé cestě stát se zralejším, bdělejším a vděčnějším člověkem. Krok za krokem, schůdek po schůdku, se dostávám blíže svému pravému bytí. 

 Všechny mé úžasné myšlenky se teď realizují. 

                                                                                                                        ( Přejte si jednoduše den za dnem,   Pierre Franckh) 

  

Jsme tím, co máme ve své mysli. Proto jsem opsala z jedné moudré knihy silvestrovská přání. Snad budou inspirací, Aby mysl sloužila nám a ne obráceně.

Přeji do nového roku 2014 jen to dobré.

 

S láskou     Martina Bartošíková