Meditační téma říjen 2016

04.10.2016 11:11

Pro období 1.10.2016 -30.10.2016

Snažím se komunikovat a navazovat vztah se svým Srdcem - Láskou? Snažím se porozumět tomu, co mi sděluje Láska v mém nitru? Naslouchám vnitřnímu "tichému Hlasu" a učím se žít dle niterného spojení s Ním (tímto božským Paprskem-Duchem)?
 
Uvědomuji si, že by mělo být v této době prioritní získávat informace a poznání, které vychází především z niterného spojení (vztahu) duše (mysli) a Ducha (Srdce - Lásky)?
 
Uvědomuji si, že ta nejkrásnější a skutečně smysluplná komunikace mezi lidmi je možná jedině při sdílení jednotlivých otevřených srdcí u každého člověka? Uvědomuji si, že jedině tak se lidé vzájemně doopravdy o-Boha-tí a předají si ty podstatné informace pro život?
 
Vnímám tak, že je velmi důležité se nyní učit používat své Srdce (být v neustálém niterném spojení s Ním) při kontaktech se svým okolím a lidmi, se kterými se denodenně setkávám?
 
Uvědomuji si, že tam, kde se setkají dva nebo tři ve JMÉNU MÉM, tam JÁ JSEM uprostřed nich a mohu tak projevit nové Aspekty SVÉ LÁSKY všem, kteří se navzájem dotknou svými Srdci a zažijí tak nové Poznání, vycházející z JEDNOHO, který navázal (navazuje) vztah se všemi.
 
Bez navázání vztahu se svým Srdcem není možné poznat opravdovou Moudrost.
 
Bez tohoto niterného spojení nelze nic správně pochopit a bez tohoto vztahu nelze ani správně myslet.
 
Ten, kdo se učí poznávat BOHA (a studuje různé knihy a nauky), brzy pochopí, že jediné, po čem jeho duše prahne, je spojení s NÍM a poznání, že JÁ JSEM LÁSKA.
(témata opět úžasně sestavila HMK)