Meditační téma na červenec 2019

01.07.2019 15:26

Pro období od 2.7.2019 21:16 do 1.8.2019 05:10

Jsem v souladu Ducha se svou osobností a vnitřním založením, přirozeností a vybavením (dary a talenty), které mi bylo dány do vínku? Medituji nad tím?

 

Jsem opravdu sám(sama) sebou?

 

Žiji svůj vlastní život tak, abych cítil(a) opravdové vnitřní naplnění, pozitivní emoce, štěstí a radost?  Konám takové skutky a činnosti, které jsou v souladu s vnitřním založením mé bytosti?

 

Pokud zažívám něco nepříjemného, sebezpytuji a ptám se ve svém nitru, co je příčinou těchto negativních emočních stavů?   

 

Uvědomuji si, že největším přínosem celé společnosti a všem jsem právě tehdy, když jsem aktivní ze svého niterného Já Jsem (Individualitu) v souladu s jedinečnými projevy své osobnosti?

Sestavila H.M.K.