Meditační téma duben - květen 2023

19.04.2023 21:10

Pro období od  20.4. 2023  06:13  do 19. 05. 2023  17:52 

Prociťuji opravdově a hluboce pocit Já Jsem v mém nitru? Uvědomuji si tak, že Moudrost tohoto Já Jsem mi ukazuje správný směr mé Lásky a tím pádem vytváří snahu něco nového tvořit a konat a také – vyzařovat skrze nástroj – mé tělo – duchovní Sílu?

Uvědomuji si ten velký rozdíl, kdy dávám prostor ne-životu ega  mezi tím, kdy Žije Já Jsem?

Pokud již občas zažívám tyto stavy živého duchovního prožitku a procítění Já Jsem, ale po nějakém čase opět mizí a navracím se do stavu osobnosti či ega, soustředím se ihned, když poznám, že nejsem v prožitku Já Jsem, na aktivaci mého duchovního Srdce – Lásky, stavu Já Jsem Láska, a započnu ihned vědomou aktivní meditaci na znovuzpřítomnění tohoto blaženého stavu Já Jsem?

Uvědomuji si, že toto „přepínání“ mezi stavem  nižšího já a vyššího Já jsem určuji svojí myslí, pozorností a soustředěním se na to či ono?

Uvědomuji si, že pokud svoji pozornost budu směřovat ven, do světa či na problémy vnějšího rázu apod., okamžitě nastává stav, kdy se vědomí Ducha a vnitřní Síly oslabuje a utlumuje?

Uvědomuji si, jak je důležité aktivovat a setrvávat ve vlastním prožitku – procítění stavu Já Jsem – Ducha, který vnímám ve své hrudi a který mi způsobuje nevyslovitelnou vnitřní blaženost a radost?

Sestavila H.M.K.