Meditační téma březen - duben 2023

20.03.2023 10:22

Pro období od 21.03.2023 18:23 do 20.04.2023 06:11

Uvědomuji si, že nastává čas pro očistu vlastní bytosti? Uvědomuji si, že je třeba se zbavit všech starých a nepotřebných nánosů (a tlaků ega) a udělat si místo pro uvědomění a větší prosazení vlastního niterného duchovního Já Jsem?

Uvědomuji si, že musím nejdříve provést „uzdravení“ sebe sama způsobem, kdy odložím ego a dám prostor vnitřní Podstatě, Jiskře, kterou jsem dostal(a) od BOHA, abych Ji rozžehnul(a)? 

Uvědomuji si, že je třeba začít na vlastní sebeočistě a tedy uvidět a rozlišit v sobě to,  co jsem doposud dělal(a) nesprávně (uvědomit si své chyby a hříchy apod.) a započít (odevzdat se) zaměření se na pravé Já Jsem – skutečný rozvoj vlastního Ducha,  ve své jedinečné a aktivní formě, tedy začít opravdově Žít dle vnitřního Vedení?

Uvědomuji si, že je čas konečně projevit opravdového Člověka, který Žije dle vnitřního Puzení duchovního Srdce?

Uvědomuji si, že vnitřní duchovní Já Jsem je Síla, skrze kterou mohu žít plnohodnotný, radostný a naplněný život? 

Sestavila H.M.K.